رنگ های خودکار

در بازار امروز، انواع مختلفی از رنگ خودکار موجود است. هنگام انتخاب رنگ خودکار، باید عواملی مانند نوع پرداخت، بودجه، منابع را در نظر گرفت، ما می‌توانیم به شما در انتخاب نوع مناسب رنگ خودکار کمک کنیم.

تکنسین‌های آموزش دیده ما از رنگ‌های درجه یک با نوآورانه ترین مواد استفاده می کنند. ما کار برتر را با تطبیق رنگ و تغییرات بدنه برای بازیابی رنگ خودروی شما ارائه می دهیم. بیایید انواع محبوب رنگ و آنچه آنها را منحصر به فرد می کند را بررسی کنیم.

۱) رنگ لاک

خودروهای جدید از رنگ‌های لاکی استفاده نمی‌کنند که در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۵۰ رایج بود. کار رنگ لاک ممکن است در یک ماشین قدیمی خوب به نظر برسد، اما رنگ اورتان محافظت بهتری از سطح ایجاد می‌کند. این رنگ‌های اکریلیک به کار دستی بیشتری با حداکثر هشت لایه نیاز دارند تا سطح درخشندگی خوبی داشته باشند.

۲) رنگ مینا

بر خلاف رنگ‌های لاکی، رنگ لعاب به یک پوسته سخت خشک می‌شود. این رنگ فقط در رنگ‌های اولیه مخلوط می‌شود و در صورتی که با شرایط سخت تماس نداشته باشد بهترین عملکرد را دارد. بیشتر بدنه فروشی‌ها رنگ لعاب را در فرهای گرم می پزند، اما می‌توانید آنها را در تفنگ‌های اسپری و قوطی‌های آئروسل نیز خریداری کنید.

۳) رنگ اورتان

رنگ اورتان یکی از بادوام‌ترین انواع رنگ‌های خودکار است که در رنگ‌های مختلفی وجود دارد. اگرچه همه کارهای رنگ آمیزی نیاز به تجهیزات محافظ مانند ماسک صورت و روپوش دارند، رنگ خودکار یورتان بسیار سمی است. اورتان همچنین به سه بخش مجزا نیاز دارد: شفاف، کاهنده و کاتالیزور، بنابراین این کار رنگ‌سازی بهتر است به متخصصان واگذار شود. یکی از مزایای کلیدی رنگ اورتان مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش است. خودروها با استفاده از چند لایه رنگ یورتان کمتر در معرض نور خورشید محو می‌شوند.

۴) رنگ فلزی

رنگ متالیک امروزه در میان تولیدکنندگانی که طیف گسترده ای از رنگ‌های متالیک و مرواریدی را ارائه می‌دهند، محبوب است. این رنگ‌ها بهتر از رنگ‌های معمولی لکه‌ها و خراش‌های جزئی را پنهان می‌کنند. در مقایسه با رنگ‌های مرواریدی، فلز در برابر نور خورشید درخشش نمی‌کند.

۵) رنگ مات

خودروهای لوکس مدرن از رنگ‌های مات استفاده می‌کنند. آنها به جای یک روکش براق، ظاهری صاف از خود نشان می‌دهند. روکش مات پوششی شفاف ایجاد می‌کند که حاوی فرورفتگی‌های ریز برای جلوگیری از انعکاس نور است.

۶) رنگ مبتنی بر آب

رنگ‌های غیر سمی مبتنی بر آب جدیدترین نوآوری در فناوری رنگ آمیزی خودرو هستند. این امکان وجود دارد که این رنگ ها را روی فلز، پرایمر یا رنگ کاری های موجود اعمال کنید. اگر می خواهید گرافیکی به خودرو اضافه کنید، یک پنل یا درب را دوباره رنگ کنید، یا کل رنگ خودروی خود را تغییر دهید، رنگ پایه آب یک انتخاب عالی است.

امروز برای مشاوره رایگان رنگ خودرو با مرکز پارس پوشش خاوران تماس بگیرید. تلفن‌ های تماس  ۰۹۱۲۰۳۶۰۱۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *